در جستجو با نتایج غنی از پرسشهای متداول متمایز شوید
به گزارش سایت بای رپورتاژ و به نقل از سایت برنامه طرحواره در 30 آوریل 2020، مارتا ون برکل (مدیر عامل در برنامه Schema) و جفری برنز (سرپرست تیم موفقیت مشتری) “متفاوت در جستجو با نتایج غنی از پرسشهای متداول” را ارائه کردند. آنها توضیح دادند که چگونه سؤالات متداول در وب سایت شما
به گزارش سایت بای رپورتاژ و به نقل از سایت برنامه طرحواره در 30 آوریل 2020، مارتا ون برکل (مدیر عامل در برنامه Schema) و جفری برنز (سرپرست تیم موفقیت مشتری) “متفاوت در جستجو با نتایج غنی از پرسشهای متداول” را ارائه کردند. آنها توضیح دادند که چگونه سؤالات متداول در وب سایت شما می تواند مشتریان بیشتری را با استفاده از یک استراتژی SEO پیشرفته به نام نشانه گذاری طرحواره جذب کند.
در زیر، یادداشتهای مربوط به بخش پرسش و پاسخ وبینار را میبینید که پاسخهایی را به سؤالاتی ارائه میدهد: سؤالات متداول چیست؛ ارزش علامت گذاری سوالات متداول چیست؟ و چگونه می توان سوالات متداول را علامت گذاری کرد؟ خود وبینار همچنین به نشانهگذاری طرحواره، نحوه هدایت نتایج کسبوکار و اخبار اخیر در مورد نشانهگذاری طرحواره میپردازد، بنابراین ما شما را تشویق میکنیم که به آن گوش دهید!
یک پرسش متداول چیست؟
پرسشهای متداول فهرستی از پرسشها و پاسخهای مربوط به یک موضوع خاص است. میتواند بهعنوان یک صفحه سؤالات متداول مستقل وجود داشته باشد، یا میتواند در صفحات دیگری که موضوع سؤالات متداول هستند (به عنوان مثال صفحه محصول حاوی سؤالات متداول یا صفحه مجموعه حاوی سؤالات متداول) تعبیه شود.
ارزش نشانه گذاری سوالات متداول چیست؟
نتایج غنی مرتبط با سؤالات متداول می تواند محتوای شما را زنده کند و فضای بیشتری را در صفحه اشغال کند. همچنین می تواند اطلاعاتی را مستقیماً در نتایج جستجو در اختیار کاربران قرار دهد که ممکن است هزینه های پشتیبانی مشتری شما را کاهش دهد.
آیا می توانم آزمایش کنم تا ببینم آیا صفحه من واجد شرایط نتایج غنی از پرسش های متداول است؟
بله، می توانید از ابزار تست نتایج غنی گوگل استفاده کنید. علاوه بر مشاهده اینکه آیا محتوای شما واجد شرایط است، پیش نمایشی از JSON-LD رندر شده که Google خواهد دید و اعلان مشکلات بارگیری صفحه دریافت خواهید کرد.
از کجا می توانم اسناد Google را در مورد سؤالات متداول پیدا کنم؟
گالری جستجوی Google شرایط لازم برای واجد شرایط بودن برای نتایج غنی را مشخص می کند. امروزه دو الزام وجود دارد. شما باید نشان دهید:
- متن کامل یک سوال
- متن کامل یک پاسخ
این اسناد همچنین شامل بهترین شیوهها میشود:
- اگر صفحه شما دارای لیستی از سوالات با پاسخ های نوشته شده توسط خود سایت است و هیچ راهی برای ارسال پاسخ های جایگزین برای کاربران وجود ندارد، از FAQPage استفاده کنید.
- برای هر سوال فقط یک پاسخ باید وجود داشته باشد.
- متن کامل سوال و پاسخ را درج کنید.
- تمام محتوای سوالات متداول باید برای کاربر قابل مشاهده باشد.
- اگر یک سؤال متداول در سراسر سایت شما تکرار می شود، فقط یک بار آن را علامت گذاری کنید.
- سؤالات متداول را که شامل محتوای زشت، توهین آمیز، صریح جنسی، خشونت آمیز، غیرقانونی یا نفرت انگیز است علامت گذاری نکنید.
- اگر صفحه شما 1 سوال با چند پاسخ دارد (مانند یک انجمن انجمن) به جای پرسش و پاسخ از پرسش و پاسخ استفاده کنید.
- از FAQPage برای اهداف تبلیغاتی استفاده نکنید.
من هنوز می خواهم ترافیک وب سایت خود را افزایش دهم. چگونه می توانم از پاسخ در پرسش های متداول به وب سایت خود پیوند دهم؟
از تگ های HTML در متن پاسخ خود استفاده کنید. می توانید کلمات را پررنگ کنید، سربرگ داشته باشید، فهرستی ایجاد کنید یا بخشی از متن خود را قابل کلیک کنید! فقط متنی را که می خواهید قابل کلیک باشد با یک تگ لنگر بپیچید تا افراد بتوانند از طریق SERP به سایت شما کلیک کنند.
چگونه بفهمم نشانه گذاری پرسش و پاسخ کار می کند؟
از گزارش بهبود کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید. توجه داشته باشید که تنها در صورتی نتایج را مشاهده خواهید کرد که گوگل سایت شما را خزیده و ایندکس کرده باشد و نشانه گذاری سوالات متداول را پیدا کند.
همچنین میتوانید گزارش عملکرد جستجوی Google را برای خطاها و هشدارها بررسی کنید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰